Ruilen & retourneren

RETOURNEREN

14 dagen bedenktijd
Helaas kan het wel eens voorkomen dat uw bestelling niet naar wens is. Wij bieden u daarom de mogelijkheid om uw bestelde producten binnen de 14 dagen naar ons terug te sturen. Stuur dan even een email naar info@nordstahl.com met daarin uw order en factuur nummer. Graag horen wij ook de reden voor de retournering.

Indien u ervoor kiest om het pakket te retourneren via een koerierbedrijf, dan dient u ook de track and trace-code per mail naar ons te sturen via info@nordstahl.com. Vermeld daarbij uw naam & bestelnummer!
Zorg dat het product goed is verpakt voor de verzending en in de originele verpakking zit.

Let op! Het product dient in de originele verpakking te zitten en mag niet bevestigd zijn geweest. Zodra wij u pakket binnen hebben en deze voldoet niet aan onze voorwaarden dan nemen wij contact met u op voor de mogelijkheden.

Wilt u het pakket naar ons magazijn brengen, dan kan dat enkel op werkdagen van maandag t.e.m. vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Dan is er iemand aanwezig in het magazijn om u te helpen.

Crediteren aankoopbedrag
Zodra wij uw pakket(ten) in goede orde ontvangen en gecontroleerd hebben, matchen wij het met de online retourmelding. Indien deze match overeenkomt, dan storten wij het aankoopbedrag via Mollie Payments aan u terug. Dat kan 3 werkdagen duren. Hebt u bij betaling gekozen voor ‘bankoverschrijving’, dan nemen wij contact met u op over de gewenste bankrekening waarop u het creditbedrag wenst te ontvangen.

RUILEN

Is uw pakket beschadigd aangekomen of wilt u het product ruilen voor een ander? Dan dient u contact met ons op te nemen via +31 85 130 24 12